poniedziałek, 3 marca 2014

Motyle

Nie wiem jak Wy, ale ja wiosnę czuję od ładnych paru tygodni. Nie dosyć, że temperatury w lutym były w mojej okolicy bardzo wiosenne (zimna wiosna, to też wiosna ;p), to jeszcze słońce mi humor mocno poprawiało. No i ta wiosna musiała mi się rzucić na paznokcie ;)
Ten mani wygląda i brzmi jakby był skomplikowany, ale tak na prawdę powstał szybko i dosyć łątwo ;) Na dwóch warstwach białego Colour Alike Typografia A wykonałam gąbką ciapki w różnych kolorach. Użyłam do tego:

- Orly Lemonade z kolekcji Sweet
- China Glaze Sun Worshiper z kolekcji Poolside
- China Glaze Are You Jelly? z Sunsational
- China Glaze Flip Flop Fantasy z Poolside
- China Glaze Surfin’ for Boys z Summer Neons
- China Glaze Sunday Funday z Avant Garden
- China Glaze Sun of a Peach z Sunsational
- China Glaze Highlight of My Summer z Sunsational

Ciapałam tą gąbką bez ładu i składu, byle kolorowo się zrobiło, dbałam jednak przy tym, żeby biel też była widoczna. Jak już sobie pociapałam, to zabrałam się za stemplowanie. Użyłam w tym celu płytki MoYou Kitty Collection - 01, która zawiera same motyle, więc żaden mi się na paznokciach nie powtarza. Czarny lakier to Wibo Express growth nr 34, którym stempluje się nieźle, ale niestety przy nakładaniu topu się rozmazuje. Wzór oczywiście utrwaliłam bezbarwnym topem.













25 komentarzy:

  1. ależ wzorki piękne , mistrzostwo :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Lekkie, kolorowe, czuć w nich wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne motylki, calosc i zdjecie wprost przesliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyle fajne, owszem ;) ale ja tu jakieś nowe kulki widzę ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne ^^
    od razu mi się przypomniało moje zdobienie z zeszłego roku, kiedy to na kolorowym gradiencie też stemplowałam motylki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te motylki :) Cały mani taki pozytywny, wiosenny - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło, dobra jakość zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość wygląda na prawdę znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają młotyle w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. jejkujejku, przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycające zdobienie, esencja wiosny na paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie, wiosennie, radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, it is so wonderful! Really good job, I love it :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Aż czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne tło pod te motylki :D Cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie wyszło :D iście letnio :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam motyle w każdym calu :) a tutaj jeszcze wśród kolorów wyglądają rewelacja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.