niedziela, 20 kwietnia 2014

Golden Rose Matte Top Coat

Najwyższa pora napisać parę słów na temat topu matującego od Golden Rose. Dostałam go parę tygodni temu i szczerze mówiąc potraktowałam raczej obojętnie. Od miesięcy (o ile nie lat) mam ulubiony top matujący od China Glaze o uroczej nazwie Matte Magic, więc nie czułam potrzeby szukania czegoś nowego w tej kategorii. W dodatku topy matujące z firm "drogeryjnych", z którymi miałam do czynienia, są albo mało matujące albo robią dziwne sztuki, więc cudów się nie spodziewałam. Skoro jednak nadarzyła się okazja sprawdzenia topu Golden Rose, to się przed nią nie broniłam ;) 


Opis ze strony sklepu internetowego Golden Rose:
"Nadaje matowe wykończenie. W celu uzyskania matowego efektu należy nałożyć warstwę top coat na dowolny lakier."
Cena 8,50 zł za butelkę pojemności 10,5 ml.

Lakier jak lakier, z wyglądu nic specjalnego, chociaż buteleczka z matowego szkła wygląda bardzo ładnie i od razu z matem się kojarzy, więc łatwo wyłowić ją spośród "zwykłych" topów. Testowanie przeprowadziłam od razu na starym próbniku i powiem Wam, że już od pierwszej próby miałam same pozytywne wrażenia. Mat jest rzeczywiście matem, a nie jakąś satyną mat udającą. Stosowałam go na kilku różnych lakierach i zawsze efekt był zadowalający, a top matujący nic mi nie psuł. A bywały takie topy, które nałożone na Seche sprawiały, że po kilku godzinach mogłam lakier płatami ściągać z paznokci ;) Tutaj nic takiego nie zauważyłam. To nie zmieniał mi trwałości mani, nie powodował odprysków ani w trakcie noszenia nie pękał.
W końcu postanowiłam porównać go ze wspomnianym wcześniej China Glaze Matte Magic. Trudno porównywać samą aplikację, ponieważ mój CG jest już trochę stary i zagęszczony, a GR świeży i rzadki, ale żaden nie sprawia mi problemów przy malowaniu. GR ma szerszy pędzelek, więc szybciej się nim operuje, za to CG schnie szybciej. GR też schnie szybko, a kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund różnicy w osiągnięciu matowego efektu to żadna tragedia ;) Sam efekt na paznokciach jest prawie identyczny. Prawie, bo jak się wgapię w zdjęcie to różnicę widzę, ale wielkiego wrażenia ona na mnie nie robi ;p
Jak widzicie do tej pory mniej więcej byłby remis, ale mat od Golden Rose dla mnie zdecydowanie wygrywa ze względu na cenę i dostępność: 8,50 zł za 10,50 ml i możliwość zakupu na stoisku Golden Rose przy okazji zakupów we Wrocławiu. China Glaze to 13 zł za 9,6 ml kupowany przez Internet na alphanailstylist, które nie ma go już w ofercie. Nawet nie wiem, czy jest obecnie do dostania w jakimś polskim sklepie internetowym ;p
Dla mnie wybór przez to jest oczywisty ;)

Porównanie topów Golden Rose i China Glaze. 
Nie regulujcie odbiorników, zakłócenia na serdecznym paznokciu to granica między topami ;p
 Topy nakładałam na dwie warstwy Orly Rococo A-Go-Go z kolekcji Mineral FX


I jeszcze mani,  w których wykorzystałam top Golden Rose




33 komentarze:

  1. Ten lakier Orly ma genialny kolor i w wydaniu matowym bardzo mi się podoba :)
    Ja mam matujący top coat z lovely i dobrze się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt.. Póki co używam topu z AllePaznokcie, ale jak mi się skończy to sięgnę po GR.
    Ps. Ostatni mani to nowe Pueenki nie?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe :> Na dniach będzie cały post z tym mani ;)

      Usuń
  3. Chinka bardziej matowa chyba :) tak czy siak, efekt daje dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Prezentuje się genialnie :) Masz idealne paznokcie *__*

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się wydaje, że GR jest fajniejszy :D Przynajmniej na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie bezkonkurencyjny jest essie matte about you bo jako jedyny z tych co probowalam sie nie wyciera przez kilka dni - GR szybciej ma lekki polysk z powrotem. Ale ogolnie przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie nie próbowałam, ale jak pomyślę o cenie i o tym, że mani noszę 2-3 dni, to stwierdzam, że nie czuję takiej potrzeby ;)

      Usuń
  7. to bardzo dobry produkt, tylko u mnie GR pęka... może moje paznokcie są bardziej eksploatowane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na co nakładasz? Może z Twoim topem się nie lubi?
      Nie wiem czy bardziej eksploatowane, skoro mi ostatnio też lakier popękał ;p Notabene to były te dwa co Tobie wysłałam ^^"

      Usuń
    2. matujący nakładałam sam, ale może wypróbuję go na Poshe, Kwiku, itp. ale gel like i quick dry też mi pękają :/
      no popatrz... a ja na color rich jeszcze się nie zawiodłam :)

      Usuń
  8. Pięknie matuje. Daje taki naprawdę ładny, gładki mat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja ślepa jakaś jestem, bo kupuje u nich nabłyszczający, "żelowy" top, a tego nie widziałam. Wydaje się być 100% lepszy od tego z MySecret, więc ląduje na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie mieli albo już wykupili ;>

      Usuń
  10. super matt z GR najlepszy moim zdaniem:) marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejna pozytywna opinia :) trza kupić ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam lovely, i też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wreszcie kupić ten top z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  14. CG daje troszkę większy mat. Ale dużej różnicy nie ma ;)
    GR też fajnie matuje i jest tańszy :D Szkoda, że nie mam w mieście wyspy GR :/
    Ale słyszałam też wiele dobrego o Lovely matującym. Jak będzie promocja -49% to mam w planach go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie dziewczyny chwaliły go w komentarzach, chyba też spróbuję jak będzie na stanie ;)

      Usuń
  15. Całkiem przyzwoity ten top mimo, że cena nie wygórowana :)
    Golden ma w mojej ocenie naprawdę fajne produkty do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ostatnio szaleją wprost z nowościami ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.