poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Holo lo lo ;)

Dzisiaj prezentacja lakieru, który kupiłam w Born Pretty Store. Trochę się wahałam czy go brać, bo najtańszy nie jest. Kosztuje 12,88 $ za 6 ml lakieru. Ale na szczęście trafiłam akurat na promocję i dorwałam go za 7,99 $. Born Pretty Holo Polish nr 12 możecie znaleźć TUTAJ.
Jak większość holo krycie ma ładne, dwie cienkie warstwy wystarczyły, żeby pomalować paznokcie. Na wypadek brzydkiej pogody postanowiłam dołożyć ozdobnik w postaci kwiatków wymalowanych lakierem Color Club Kismet z serii Halo Hues. W tym mani nie użyłam topu, więc nie dziwi mnie wcale, że po dniu na zakupach miałam poobcierane końcówki i niewielkie odpryski na kilku paznokciach.

Zdjęcia w słońcu:





Zdjęcie w cieniu:

Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.
Z tego co się zorientowałam kod nie działa przy zakupach z już obniżoną ceną :)

24 komentarze:

  1. Też jestem szczęśliwą posiadaczką, tyle, że jeszcze nie malowałam nim paznokci. Za dużo mam lakierów i każdy czeka cierpliwie na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś tak strasznie chciałam mieć te lakiery... a teraz zadowalam się Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma porównania ;) bps ma świetny efekt holograficzny, którego CA nie ma. Z drugiej strony BPS nie kryje aż tak dobrze jak CA, ae moim zdaniem i tak BPS lepszy

      Usuń
    2. Musze się zgodzić z Kokietką, mimo że CA bardzo lubię. Ich holo nie mają jednak porównania do linearnych holo. Ale rozumiem, że taki efekt też może sprawiać radość ;)

      Usuń
  3. Niesamowity efekt holo! Chętnie bym takiego maluszka przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny ten holoś, choć najtańszy faktycznie nie jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z tymi holosiami dającymi po oczach ;)

      Usuń
  5. cudownie się komponują te kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor i extra wyglądają te malunki jaśniejszym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy już o tym wspominałam, ale kiedyś to sobie te Twoje pomysły wydrukuję i obtapetuję nimi mieszkanie wewnątrz i na zewnątrz, aby się nimi zachwycać *,*


    ...o ile wcześniej, zanim się za to wezmę, swojego bloga nie usuniesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie odbite pieczątki, zresztą jak zawsze ;) mi nigdy nie chcą wyjść tak ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło - naprawdę i pomysł i wykonanie na światowym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny lakier i rewelacyjne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.