piątek, 18 kwietnia 2014

Holo water marble

Ostatnio naszło mnie na water marble i to w dodatku lakierami holograficznymi. Kłopot w tym, że nie bardzo chciało mi się szukać lakierów, które by się do tego nadawały i jeszcze dobrze ze sobą współdziałały. Skończyło się zatem na water marble robionym dwójką, która się nie lubi, z czego jeden jest lakierem szybkoschnącym, więc do tej metody się nie nadaje. Ale jakimś cudem i tak wyszło XD
Sreberko to znany pewnie większości Gosh 549 Holographic Hero. Nałożyłam go jako bazę pod wodne maziaje. Lakier trochę smuży, więc potrzebowałam dwóch warstw do pokrycia paznokci. Na wodnej bazie pewnie malowałoby się lepiej, ale na zwykłej też nie jest najgorzej. 
Na wodę kapałam wspomnianym Holographic Hero i China Glaze Infra Red z serii Hologlam Holographic. Tworzenie wzoru było mocno utrudnione, bo Holographic Hero schnął za szybko, a do tego lakiery pod spodem za bardzo się mieszały. Na paznokciach, gdzie miałam za duże plamy Infra Red domalowałam srebrne fragmenty udające pasma z water marble. Na szczęście większość paznokci nie potrzebowała poprawiania. Przy pomocy sondy dodałam kropki i na koniec wszystko utrwaliłam topem (albo nie ;p).












44 komentarze:

  1. Coś wspaniałego! <3 Tak pięknie się błyszczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło !

    Ale masz długie pazurki ♥ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda z tymi kropkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i genialne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :D a mam pytanie, gdzie kupiłaś ten holo z gosha i china glaze? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosha kupiłam w Hebe, a Chinkę na alphanails, z tym, że już jej nie mają.

      Usuń
  6. Fenomenalne!!! Dla mnie water marble to nadal wyższa szkoła jazdy niestety..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z nią nigdy problemów nie miałam, o ile oczywiście trafiłam z wyborem lakierów na te dobrze na wodzie działające ;)

      Usuń
  7. piękne zdobienie :)
    mi by wyszły zagmatwane a u Ciebie cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne połaczenie! Doskonały wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaaa! jadę do Ciebie żebyś mi takie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny mani *-* podziwiam, podziwiam i jeszcze raz podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć!!! Fantastycznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobraziłam sobie takie pisanki. To by był dopiero lans.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po wodnej idzie lepiej malowanie, bo lakier się nie ślizga, choć specjalnego efektu nie zauważyłam :/ lubię wm, ale "sprzątanie" po mnie zawsze zniechęca :) trzeba wypróbować metodę z bazą peel off :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo wodna baza tylko ułatwia malowanie moim zdaniem ;)
      Peel off się w wodzie rozpuszcza, więc nie bardzo widzę czyszczenie później. Ja porządniej taśmą oklejam niż na tutkach pokazują i czyszczę od razu każdy palec i nie jest źle. Tyle, że water marble robię jak skórę wokół palców i skórki mam w idealnym stanie, inaczej lakier jest ze mnie nie do zmycia ;)

      Usuń
  14. Genialnie ci wyszło to water marble :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo holo marble jeszcze nie widziałam. Piękny efekt:)
    Ja tą metodą ozdobiłam paznokcie tylko raz i choć bardzo mi się to podobało, to porządkowanie paznokci po było koszmarne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem jakoś szybko czyszczenie mi poszło, ale też wyjątkowo starannie je poobklejałam ;)

      Usuń
  16. Po co ci woda, skoro umiesz sobie sama takie domalować :D
    Super wygląda srebro z różem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co innego domalować jeden pasek na paznokciu, a co innego całość ;p

      Usuń
  17. Bardzo ładne połączenie :) Ja jakoś nie mogę się przemóc z tym water marble ;) Jakoś zawsze za dużo brudzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam od dziecka lubiłam się brudzić ;)

      Usuń
  18. cudnie wyszło!
    tylko kształt mi się nie podoba - wolałabym w tej długości albo kwadraty albo migdały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to moje paznokcie, a mi kształt pasuje ;p

      Usuń
  19. Przepiękne zdobienie :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne! Bardzo trafiają w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! jestem pod wrażeniem. Bawiłam się tą metodą nie raz, ale szczerze mówiąc nigdy nie wyszedł mi równie ciekawy wzór jak Twój. Pięknie to wyszło. Do tego każdy paznokieć wyszedł bardzo dokładnie, a ja już przy ostatnich "wymiękam" i nie wyglądają już tak ciekawie jak pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. uzyskałaś bardzo fajny efekt, pełny przepychu i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ładnie wyszło :D ja jeszcze nie robiłam takich wzorków :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.