środa, 9 kwietnia 2014

Kocie przykazania


1. Kot musi bronić człowieka przed roślinami doniczkowymi.


2. Kot musi stale utrzymywać człowieka w dobrej kondycji, powodując, by się często ruszał i schylał zbierając długopisy, skarpetki, zapalniczki i inne drobne przedmioty.


3. Kot musi mocno trzymać zębami długopis, gdy człowiek próbuje pisać.


4. Kot musi stale przeprowadzać kontrolę i inwentaryzację w lodówce, nawet wtedy, gdy człowiek się temu sprzeciwia. Jeśli się sprzeciwia, to znaczy, że coś tam chowa i należy się tym zająć.


5. Kot musi w nocy co godzinę sprawdzać czy pod kołdrą człowieka nie łazi jakaś żmija.


6. Kot musi systematycznie trenować na wypadek niespodziewanego występu w cyrku. W tym celu kot musi od czasu do czasu urządzać skoki z karnisza na lampę, z lampy na zasłony oraz inne wskoki, przeskoki i przeloty.


7. Kot musi pomagać człowiekowi w czynności słania łóżka, uważnie sprawdzając czy żaden przedmiot nie dostał się pod prześcieradło.


8. Kot musi pamiętać, że sen dla człowieka to strata czasu, dlatego na widok śpiącego człowieka powinien natychmiast go obudzić, wskakując mu na brzuch, a jeszcze lepiej – na głowę.


9. Kot musi odganiać od człowieka złe sny. Jeżeli kot zauważy, że człowiek w łóżku przewraca się z boku na bok – powinien wskoczyć mu na głowę i rozpocząć egzorcyzmy.


10. Kot ma obowiązek każdego ranka przypominać człowiekowi, że „kto rano wstaje temu Pan Bóg daje” oraz że im wcześniej człowiek wstanie, tym więcej da mu Pan Bóg (i kotu też).  
  

11. Kot musi dzielić się z człowiekiem wszystkim, co posiada. Ma obowiązek stałego oddawania mu części swojej sierści i wywalania z miseczki połowy jedzenia.


12. Kot ma obowiązek śpiewania, żeby dostarczać człowiekowi radość. Nawet, jeśli piosenka jest smętna.


13. Kot musi sprawdzać dlaczego ktoś nie domknął szafy albo szuflady.


14. Kot musi wiedzieć, co znajduje się we wszystkich pudełkach. Musi osobiście przekonać się, że są tam rzeczy bezpieczne i prawidłowo ułożone.


15. Kot ma obowiązek podczas snu człowieka, zagłuszać wszystkie dźwięki, głośno mrucząc mu do ucha.


16. Kot musi wysypiać się za człowieka, wszystkich jego krewnych, przyjaciół i sąsiadów razem wziętych.  



Kocie przykazania dostałam wczoraj od Ali, która wygrzebała je pewnie w zakamarkach internetu ;)

46 komentarzy:

  1. Hahahahahaha o matulu!
    To skakanie na człowieka w środku nocy mnie do zawalu podprowadzi. Nic tak nie budzi w środku nocy jak sus na brzuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Zuza nie waży tyle, żebym poczuła, ale czasem budzę się z kotem śpiącym mi na podołku XD

      Usuń
  2. haha! swietne! ale tez niestety swieta prawda :) no ale przeciez za to je kochamy prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale podobny do mojego kociaka ;) i tak samo rozrabia..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha jakbym czytała o swoich kotach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu jakie to prawdziwe! Niesamowity pyszczek ma Zuzia :)
    Proszę o wysmyranie za uszkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest! Najlepsze 5 i 6 zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykazania są nieziemskie, a fotki kota zajebioszcze!! Świetny plamek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre te kocie przykazania i wszystkie takie prawdziwe! a Zuzia jest rozkoszna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że ona to wie ;> I wykorzystuje bezczelnie ;)

      Usuń
  9. padłam :D jakie to prawdziwe! a zdjęcia są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia to wdzięczny obiekt do fotografowania ;)

      Usuń
  10. jaki to jest dziubalek slodki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze skakaniem na głowę i brzuch to 100% true :). Moja kicia ma jeszcze jeden obowiązek jak na kota lakieromaniaczki przystało " po pomalowaniu paznokci przez panią, natychmiast sprawdzić czy wzorek się udał, ocierając się o nie ciałem. jeśli na paznokiach odbiła się sierść oznacza to, że jeszcze dobrze nie wyschły, ups" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nie musi sprawdzać, bo jej kłaki latają w powietrzu i same na paznokcie wskakują ;)

      Usuń
  12. Słodki kociak ! <3
    Mój niestety zdjęć nie lubi..
    Ale za to uwielbia wstawać o 4 w nocy i mnie budzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, genialne! uśmiałam się jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dobre:p najlepsze zdjęcie "lukam jednym okiem" :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki kociaczek!!!! Świetny wpis :) ja kocham koty ale mój slubny ma uczulenie na sierść kocią :(

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe dokładnie, sama prawda. ;D a zdjęcia przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z niej panienka wyrasta :) Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest! A ślepka ma cudne!
    Zdjęcia świetnie oddają jej "osobowość" ;D
    Też jestem kociarą. Mamy trzy koty: Klarę, Adolfa i Frytę, wszystkie przygarnęliśmy z ulicy.
    A Rodzice kilka miesięcy przygarnęli kotkę z dwoma maluchami: Brzydula z Pieszczochem i Głodomorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te przykazania :D Mój kot stosuje się do wszystkich, jest bardzo uczynnym kotem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.