poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Nail art wheel

Dzisiaj nowość, do której zabierałam się prawie rok ;p 
Pisałam Wam kiedyś, że zmieniam wzorniki ze słoneczek na patyczki. Już dawno całą akcję, w czasie której postanowiłam, że na słoneczkach będę ćwiczyć i projektować wzory. Przez długi czas zapowiadało się, że skończy się tylko na postanowieniu. Wreszcie wygrzebałam z szafki czerwone kółko, żeby poćwiczyć bożonarodzeniowe wzory. Cztery miesiące później stwierdziłam, że może jednak coś bym namalowała, bo kółko się już dawno zakurzyło ;) Oto efekt. Mam nadzieję, że chociaż kilka wzorów przypadnie Wam do gustu. 
Napiszcie czy chciałybyście więcej takich postów ;>








44 komentarze:

  1. Ja z przyjemnością obejrzę więcej takich kółek.. Super inspiracja.. Gdybym miała nadmiar kółek to sama bym się pobawiła..
    Ile razy jest tak, że coś co sobie zaplanowałam na paznokciach zupełnie mi nie wychodzi.. W ten sposób mogłabym się przygotować i zobaczyć czy to co wykombinowałam ma w ogóle sens ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam wrażenie, że nawet jak na kółku mi coś pasuje, to na paznokciach już nie ;) Nie mówiąc już o tym, że kilku wzorów lewą ręką nie odważyłabym się malować ;)

      Usuń
  2. Ja z chęcią obejrzę więcej takich wzorników..z inną kolorystyką...ale pomysł świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ to stare wzorniki z moją lakierową kolekcją, to z automatu kółka będą monotonne kolorystycznie ;) Teraz wyciągnęłam niebieskości i turkusy ;)

      Usuń
  3. ja chcę więcej kółek :D to będzie ściągawka wzorków... yyy...chociaż jak na mnie to 3/4 i tak jest niewykonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama części lewą ręką bym nie namalowała XD

      Usuń
  4. Same cudeńka ;) Poprosimy o więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie więcej, tylko nikt nie wie kiedy ;)

      Usuń
  5. tak samo zrobiłam ze swoimi kółkami jak przeniosłam lakiery na patyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sumie chyba najrozsądniejszy sposób wykorzystania starych kółek ;)

      Usuń
  6. Świetne!!!
    Podziwiam! Ja nie mam ani ceroliwosci ani umiejętności do takich wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziecka miałam cierpliwość do dziubania ;)

      Usuń
    2. Ja mam do dziubania ale na szydełku lub drutach. Z lakierami juz gorzej

      Usuń
  7. Spojrzałam na tą błękitną kokardkę i się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię sobie ćwiczyć na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie obejrzę kolejne:)
    Śliczne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki takim komentarzom mam motywację do pracy :)

      Usuń
  10. Ooo, super. Chętnie zobaczę jeszcze jakieś kółeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zobaczę więcej Twoich wzorów :-) Też kiedyś miałam ,,słoneczka", ale szybko okazały się niepraktyczne. Teraz mam patyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja poproszę więcej, śliczne te zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne masz pomysły, mi standardowo najbardziej podobają się wzory kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja standardowo w kółko kwiaty bym malowała, bo to mi wychodzi najlepiej, ale trzeba sobie życie urozmaicać ;)

      Usuń
  14. wszystkie zdobienia cudowne! ja oczywiście jestem ZA jeśli chodzi o tego typu posty- uwielbiam oglądać Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Takiej motywacji do pracy mi potrzeba :)

      Usuń
  15. czekam na więcej postów ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię posty z takimi próbnikami wzorków:). Zawsze można coś podpatrzeć i wykorzystać u siebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, dlatego miałam nadzieję, że pomysł chwyci ;>

      Usuń
  17. rewelacja *.* kokarda mnie najbardziej urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre wzory naprawdę piękne. Jedyny problem jaki mam to fakt, że o ile na lewej dłoni pazury bym wymalowała jak chcę, o tyle na prawej już nie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem, ale z uporem maniaka ćwiczę i jest już coraz lepiej :)

      Usuń
  19. Oczywiście że chciałybyśmy więcej ! Ja mam ciągle niedobór wzorników, bo jak kupuje te słoneczka to po 2 dniach są już całe zapełnione, Chyba muszę się przerzucić na zamawianie ich hurtem :P a wzory są po prostu piękne. Inspiruj nas więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje hurtem zamawiałam na allegro ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.