poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Parasolki

Dzisiaj mani na każdą pogodę, czyli naklejki z parasolkami ;) O samych naklejkach nie będę się za bardzo rozpisywać. W zastosowaniu są takie same jak pokazywane TUTAJ. Tym razem zauważyłam, że pod naklejkami zebrało mi się trochę powietrza, jednak po nałożeniu dwóch warstw topu pęcherzyki przestały być widoczne. Naklejki nosiłam chyba 2 dni, bo jak zwykle szybko się znudziłam ;p Po Pierwszym dniu w pracy miałam niewielkie odpryski na końcówkach, ale nic specjalnie rzucającego się w oczy.









25 komentarzy:

  1. Nie można oderwać od nich oczu! :D Są cudne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie to nic trudnego takie namalować, dla pozostałych są naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łe, robisz ładniejsze wzorki niż te naklejki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam że sama malowałaś a tu dalej patrze że to jednak naklejki

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne, super koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na te naklejki...ładnie wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne! *-* nosiłabym, chociaż nie wiem czy by sie zmieściły na moich małych paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przyciąć, ale dla bardzo małych paznokci mogłoby to już tak ładnie nie wyglądać :(

      Usuń
  8. ale pozytywne :D i jakie długie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na dzisiejszą pochmurną pogodę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, ale pocieszne! super wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko to mówię, ale tym razem mani nie trafia w moje gusta..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.