piątek, 4 kwietnia 2014

Pęknięte lustro

Dzisiaj mani, którym z daleka się zachwycam, podczas gdy z bliska działa mi na nerwy ;)
Mani zaczęłam od nałożenia na bazę warstwy Colour Alike Typografia L. Na środku każdego paznokcia gąbką nałożyłam pas granatowego Colour Alike 200 Strażnik teksasu z kolekcji Denim. Pamiętając o ostrzeżeniach dziewczyn pod haulowym postem zrezygnowałam z "normalnego" nałożenia Catrice 50 Glitterazzi i postawiłam na nakładanie go gąbką. To co w pływa w lakierze, to pocięta folia, więc nie było problemów z przyczepianiem cząstek do paznokcia. Mimo, że na pierwszy rzut oka uzyskałam równą powierzchnię to trzeba było nałożyć top, żeby nic nie haczyło. I tu zaczyna się problem bo jak zwykle w takich sytuacjach przy kolejnym nierównym paznokciu top wysuszający zaczął mi zbierać bąbelki powietrza. Niech będzie, że bąbelki to takie efekty specjalne ;) Żeby trochę uspokoić blask bijący z mani zmatowiłam go topem od Golden Rose.
















37 komentarzy:

  1. Nie zdziwię się, jeśli ktoś kiedyś wpadnie na pomysł "bąbelkowego" lakieru do paznokci. Skoro są już piaski, waty cukrowe i inne futra...
    Stri pożyczyła mi kiedyś topper z pociętą folią Color Clubu, bardzo mi się podobało jak wyglądał na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie zdziwię ;) W sumie na niebieskim udającym wodę mogłoby to nawet ciekawe efekty dawać, do tego jakieś rybki, syrenka i voila ;)

      Usuń
    2. boże jaka ja zacofana jestem - u mnie ani piasek, ani nawet mat na pazkcach nie występuje :P
      a wy tu już planujecie babelki :)

      Usuń
  2. Super mani!! Muszę spróbować takie zrobić, mam takie 2 lakiery z efektem popęlanego szkła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie te bąble mnie rozwalają... zrobiło mi się tego pełno przy nakładaniu gąbką topu z claire's :/ z drugiej strony do nakładania lepsza gąbka niż sonda...
    a top mam chyba podobny z GR JJ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że tylko ja tam mam ;)

      Usuń
  4. To popękane szkiełko wygląda naprawdę fajnie :) Będę musiała się rozejrzeć za takim topem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz więcej takich topów, więc pewnie na coś trafisz :)

      Usuń
  5. Jej, świetny mani! Zakochałam się w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba ;)
    Jestem ciekawa czy dopadne gdzieś w poniedziałek lakiery holograficzne z Catrice ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciekawa jestem do której sieci je mają wrzucić ;>

      Usuń
  7. mmmm, cudo <3
    chociaż lubię też bez matu, jak ta poszarpana folia wręcz oślepia blaskiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pracy mogłoby to być trochę uciążliwe ;)

      Usuń
  8. rzeczywiście z bliska jakoś tak hmmm, nie że brzydko, ale inaczej. z daleka wygląda wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z taką ''królową lodu'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przez mat kojarzy się z taflą lodu ;)

      Usuń
  10. Piękne zestawienie.. Uwielbiam tego typu topy w wersji zmatowionej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, flejki w macie na czymś ciemnym to istna poezja <3

      Usuń
  11. zdecydowanie przepiękne zdobienie! ;) jestem ciekawa jakby wyglądało to zdobienie z bazą neonkową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby dobrego neona dobrać, to mogłoby być ciekawie :>

      Usuń
  12. Ładnie ze srebrną biżuterią się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt bardzo mi się podoba :) chyba spróbuję coś podobnego u siebie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co by nie mówić, to na zdjęciach wygląda fajowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo też, tyle, że nie z bardzo bliska ;)

      Usuń
  15. Wyglądają cudnie ;) Efekt jaki dają drobinki folii Catrice,kusi. Mam lovely blink blink który choć w buteleczce wygląda wspaniale,na paznokciach nie umywa się do catrice.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.