środa, 23 kwietnia 2014

Srebrne na czarnym

Dzisiaj mani, którego zapowiedź można było obejrzeć przy okazji recenzji topu matującego Golden Rose. Wielkiej filozofii w nim nie ma ;) 
Warstwa Colour Alike Typografia L. Stemple wykonane lakierem China Glaze Millenium z kolekcji Khrome z wykorzystaniem płytki Pueen 54. Lakier mi się niestety ściągał z liści kwiatków, więc trochę dziury zamalowałam ;p Wzór utrwaliłam bezbarwnym topem i po zastanowieniu zmatowiłam wspomnianym wcześniej lakierem Golden Rose.










25 komentarzy:

  1. Świetne mani ! Uwielbiam połączenie czerni ze srebrem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło, jestem pod wrażeniem :)
    Bardzo mi się podoba, zarówno pomysł jak i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie! nie mogę oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszło :D Dobrze, że zmatowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne te duże grochy, wolałabym złoto zamiast srebra ale i tak niesamowicie mi się podoba :)
    apropos, mogłabyś mi polecić jakieś fajne złotko do stempli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, tylko nie wiem czy chcesz złoto wpadające bardziej w żółty czy bardziej w brązowy ;p I nie wiem prawdę mówiąc gdzie je można teraz kupić. Kiedyś były na alphanails, ale może wyhaczysz na allegro.
      Takie bardziej beżowe złoto to China Glaze Hi-Tek z serii Khrome, mniej beżowe ale ciągle nie żółte to będzie China Glaze 2030 z tej samej serii. Żółtego złota do nadającego się stemplowania chyba nie mam.

      Usuń
  6. Śliczne i jak zawsze perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stęple to twój znak rozpoznawczy:) Wygląda to razem rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że ręcznie malowane kwiaty albo jakieś kocie ciapki ;)

      Usuń
  8. Tobie, to nawet jak coś nie wyjdzie, to i tak Ci wyjdzie ;p
    aaa, no i do kulek pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego z wychodzeniem będę się trzymać ;)

      Usuń
  9. oj cudeńka, cudeńka <3 cały czas zaskakujesz- i to jak najbardziej pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że przy mnie nie jest nudno :D

      Usuń
  10. genialne paznokcie! Zadziwia mnie to, że za każdym razem masz takie idealne pazurki!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę, w końcu blog zobowiązuje ;) Jak coś nie wyjdzie i nie uda mi się tego poprawić, to oszczędzam czytelnikom tego widoku ;)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawie wyglądają. Podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co myślisz o odżywce Eveline 8in1?
    Używasz jej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym co naczytałam w sieci o skutkach ubocznych nawet nie próbowałam jej używać. Wiem, że sporo osób ją chwali, ale wolę nie ryzykować. Chociaż sama używam odżywki z formaldehydem, to jednak 8w1 się boję ;)

      Usuń
  13. piękne, niby klasyczne połączenie kolorków a wygląda niezwykle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.