czwartek, 3 kwietnia 2014

Wiosenna neonowa panterka

Zacznę nietypowo. 
Poczto Polska bądź przeklęta! Właśnie wysłałam paczuchę na Tajwan i mam doła >_> 
50 zł (!) poszło się bujać, bo idiotycznie chciałam mieć pewność, że przesyłka dojdzie i wysłałam ją poleconym. Ali, masz się cieszyć wszystkim z tej przesyłki, zaczynając od płytek, a kończąc na każdym bąbelku z folii bąbelkowej ;p

To teraz mani, który zmalowałam jakiś czas temu z okazji pierwszego dnia wiosny. Lista użytych lakierów jest całkiem imponująca ;)
Na wszystkie paznokcie nałożyłam warstwę lakieru Diadem nr 28 Biała kreda, a później po kolei tak jak na liście.
Lewa dłoń od kciuka:
China Glaze - Summer Neons - Surfin’ for Boys x 2
China Glaze - Sunsational - Highlight of My Summer x 2
China Glaze - Poolside - Flip Flop Fantasy x 2
China Glaze - Poolside - Sun Worshiper x 3
Orly - Feel the Vibe - Skinny Dip x 2
Prawa dłoń od kciuka
China Glaze - Summer Neons - Flirty Tankini x 2
China Glaze - Poolside - Kiwi Cool-Ada x 3
China Glaze - Sunsational - You Drive Me Coconuts x 2
China Glaze - Sunsational - Sun of a Peach x 2
Orly - Feel the Vibe - Glowstick x 2
Później już było z górki. Przy pomocy sondy dodałam różnej wielkości białe kropki (znowu Biała kreda), a przy pomocy nowego pędzelka z Born Pretty Store i czarnej farby akrylowej wymalowałam ciapki. Całość utrwaliłam topem.








 Zdjęcia w słońcu 




52 komentarze:

  1. Świetnie i bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna!
    Wiosennie i kolorowo przywołujemy wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no taką panterkę to mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowna panterka! Wszystkie kolory lakierów baaardzo mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne połączenie kolorów *_* typowo wiosenne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kolorowooo! Świetnie ci wyszła panterka na tych neonach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory China Glaze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna! :D proszę, proszę też takie chce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękności ^^ zawsze rozwala mnie Twoja precyzja w tego typu zdobieniach ^^
    i jakie pazurki masz już długie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się dziwnie z nimi czułam i trochę skróciłam ;)

      Usuń
  10. Zawstydzasz mnie swoimi pracami. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, byłam pewna, że to takie fikuśne naklejki
    podziwiam i zachwycam się :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałabym nic przeciwko takim naklejkom ;)

      Usuń
  12. mani, jak to mani... perfekto :P ale kogo ja widzę!! CIEBIE widzę??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w innych postach mnie nie widziałaś? ;p Sokole Oko jedno ;P

      Usuń
    2. ja ostatnio mało bywałam na blogach, ale powoli wracam...
      dopiero wczoraj zauważyłam :) jakoś tak podobnie Cię "widziałam" tylko bez okularów :P

      Usuń
    3. Nawet jakbyś bywała częściej to nie dałabyś rady wcześniej tego ava zobaczyć ;) Pisząc o innych postach miałam na myśli inne części mnie ;p
      W sumie po mieście, do samochodu i pracy zakładam szkła kontaktowe, więc dobrze mnie "widziałaś" XD

      Usuń
  13. Nie no.. Takiego optymistycznego i mega wesołego mani dawno nie widziałam.. Jeszcze nigdy nie miałam takiego skittlesowego mani na paznokciach, ale po obejrzeniu twojej panterki zdecydowanie mam na to ochotę :D
    BOMBA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry skittles nieźle humor poprawia, a użycie tylu lakierów świetnie pozbawia wyrzutów sumienia związanych z nadmiernym stanem posiadania ;)

      Usuń
  14. Pięknie dobrałaś kolory, bardzo pozytywnie i jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż nie wiem co napisać. Te kolory, ten wzór, te paznokcie. Wszystko do siebie pasuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. udział wzięły prawie same Chinki, super wyszła taka pstrokacizna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś z kolorami!
    A poczta to zło! Zróbmy jakiś protest lakieromaniaczek przeciwko jej beznadziejnemu funkcjonowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczta tak samo by się przejęła, jak rząd strajkującymi rolnikami ;)

      Usuń
  18. oo masakra! Ale są świetne! :D Wręcz się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. szczena mi całkiem opadła! jak starannie! i jak dobrze dobrane kolory, ile zajmuje wykonanie takiego mani? :D chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo trzeba doliczyć czekanie aż warstwy trochę podeschną. Siadam wieczorem, wrzucam jakiś film do oglądania i robię z przerwami ;)

      Usuń
  20. Profesjonalnie wykonany mani,jestem pod wielkim wrażeniem tego co ci wyszło na paznokciach..idealne na wiosnę takie neonki :) Gratuluję pomysłu i wytrwałości w jego wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Panterki w twoim wykonaniu zawsze są mega! gdybym nie znała twojego talentu to byłabym przekonana że to nalepki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No panterki wyjątkowo lubię i często robię, więc muszą mi dobrze wychodzić ;)

      Usuń
  22. Psychopantera. Widać, że "chińska" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! oszałamiające mani. lubię takie kolorowe, chyba się zainspiruję niedługo

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym takie sobie zrobić, są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.