sobota, 5 kwietnia 2014

Wiosenne duo

Prezentowane dzisiaj lakiery Golden Rose dostałam jako dodatek do testu topu matującego Golden Rose i powiem Wam, że widząc je trochę się zmartwiłam. Nie od dzisiaj twierdzę, że mięty, turkusy i róże na moich paznokciach działają mi na nerwy ;) Doceniam piękno kolorów, ba dosyć często występują one w mojej letniej garderobie, ale na paznokciach mnie drażnią ;p Postanowiłam zatem, że skoro razem mnie denerwują, a w butelkach razem nieźle wyglądają, to i razem wylądują na paznokciach. W ten sposób powstał mani, który dostał niecodziennie dużo komplementów ;)
Lakiery, których użyłam to Golden Rose Rich Color 44 i Golden Rose Rich Color 46. W butelce wyglądają na kremy, jednak na zdjęciach w słońcu widzę lekki shimmer. Oba mają podobne krycie. Do tego mani użyłam dwóch warstw każdego lakieru. Na żywo paznokcie wyglądały dobrze, chociaż aparat wyłapał leciutkie prześwity (pewnie nie każdy zwróci nawet na nie uwagę). Malowanie tymi lakierami nie było trudne, chociaż usiłowały mi trochę smużyć, zwłaszcza różowy. Jednak dało się to łatwo opanować. Z tego co pamiętam schnięcie było w normie. Trwałości nie sprawdzałam, ponieważ i tak na różnych paznokciach różnie lakiery się sprawdzają. Nosiłam z topem przez dwa dni, zważywszy na kolory uważam, że byłam bardzo wytrzymała ;p Na zdjęciach prezentuję lakiery z topem. 
Lakiery z serii Rich Color mają pojemność 10,5 ml i w internetowym sklepie GR kosztują 6,90 zł.








47 komentarzy:

  1. ale długie szpony ^^ razem fajnie wyglądają, tak wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie przestały płatami się rozdwajać ;>

      Usuń
    2. Jak tego dokonałaś? rozdwajające się paznokcie to moja zmora.

      Usuń
    3. Zasługa odżywki Peggy Sage, o której pisałam TUTAJ :)

      Usuń
  2. Mam je obydwa, ale dla mnie malowanie jest dość uciążliwe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie używałaś China Glaze Flip Flop Fantasy ;) Malowanie tym lakierem to dopiero jest uciążliwe, wszystko inne jest przy nim łatwe i bezproblemowe XD

      Usuń
    2. O tak.. Flip Flop jest piękny, ale upierdliwy jak mało który ;)

      Usuń
    3. wg mnie dobrze się nim maluje :D

      Usuń
  3. O mam bardzo podobne pani teraz :-D czesto tez tak robie jak nie moge sie zdecydowac ktorym pomalowac XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ten różowy jest przepiękny! Miałam go wczoraj w łapkach i teraz żałuję, że nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. *o* jakie cudowne.....moje ulubione połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten miętowy/błękit urzekł mnie totalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie piękne :D Cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne połączenie, pasuje Ci ten róż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i pasuje, ale jednocześnie denerwuje ;)

      Usuń
  9. Świetne wiosenne połączenie! Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem fajne połączenie kolorów i ładnie prezentują się na Twoich paznokciach oraz współgrają z dłońmi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zestawienie kolorystyczne:)
    Nr 44 mam i uwielbiam, a 46 jest na mojej liście:D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory idealne na wiosnę :) no i bardzo ładne masz paznokcie, super się na nich prezentują te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po pierwsze: ale, że tak solo?? :P
    po drugie: ja chętnie przejmę te drażniące kolory :D
    po trzecie: zachłanna nie jestem, mogę oddać swoje, bo mi się zdublowały (18 i 38)
    po czwarte: o matko! jakie długie pazury! O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz? Oddam z przyjemnością :D
      Swoje oddaj może potrzebującym ;)

      Usuń
  14. Cudne połączenie kolorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie idealnie wiosenne *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam je, są niesamowite <3 i mają świetny shimmer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się jak go na paznokciach zobaczyłam, w butelce jakoś mi umknął ;)

      Usuń
  17. 44 jest moim ulubieńcem od wielu sezonów :) świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne połączenie! :) Smaka mi narobiłaś na te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne połączenie :)
    44 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Miętowy jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba kolory świetne i fajnie razem wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolory! Patrząc na zdjęcia myślałam, ze sie pomyliłam i sa to lakiery z letniej serii. A 46 mam :) pięknie wyglada na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.