poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Golden Rose ~Expresss Dry~ 61

[PL]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 61, który jest gwiazdą dzisiejszego posta ma odcień fioletu, który niestety umyka mojemu aparatowi. Zrobiłam co mogłam i mam nadzieję, że zdjęcia jednak oddają ten odcień. Ale kto wie co pokazują Wasze monitory ;)

[ENG]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 61, the start of today's post is a purple that my camera just can't get right. I did what I could and I hope that my photos did it justice. But who knows what you see on your screens in the end... ;)


/Polish only - promotional information from the company's website./

Informacja ze strony sklepu Golden Rose:
Seria Golden Rose "Express Dry" to nowa seria lakierów do paznokci, które wysychają w ciągu 60 sekund od nałożenia. Łatwość użytkowania oraz nowa wytrzymała formuła z połyskiem, sprawiają, że lakier ten w krótkim czasie wysycha nadając paznokciom idealny wygląd. Produkt dostępny jest w 75 modnych, przyciągających wzrok kolorach.

Cena: 4,90 zł, pojemność: 7 ml.

Golden Rose ~Expresss Dry~ 61 znajdziecie TUTAJ.

 W słońcu

[PL]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 61, podobnie jak wcześniej pokazywane numery 48 i 30, jest lakierem szybko schnącym i utwardzającym się. Po 15 minutach od pomalowania paznokci lakier wydaje się już twardy, chociaż nie przesadzałabym z ciężkimi pracami, bo jak się człowiek postara, to wszystko idzie zepsuć ;) W przeciwieństwie do poprzednich egzemplarzy z tym dogadałam się bez problemów. Malowanie odbyło się bez kłopotów, pędzelek ładnie rozkładał się na płytce i przy skórkach. Lakier podkreślił nieco nierówności mojej płytki, trzecia warstwa pewnie by je ukryła, ale zamiast trzeciej warstwy preferuję top, którego do swatcha nie użyłam. Zanotowałam kilka bąbelków, ale biorę je na siebie i moje malowanie. Zmywanie bezproblemowe. Żadnych odbarwień nie zanotowałam.

[ENG]
Golden Rose ~Expresss Dry~ 61, like its two predecessors, 48 and 30, are fast-drying polished. After 15 mins the polish seems hard enough, but I wouldn't recommend doing too much with your hands after this time, because if you try hard enough, you could still ruin your mani ;) Unlike the other two, I didn't hve any issues with this one. The polish accentuated my nail ridges a a little - third coat would probably help, but instead if applying the third coat I usally apply top coat, which I do not use for swatches. I noted a few bubbles, but that's on my and my painting skills. This nail polish didn't stain my nails and I had no problems with removal at all.

W słońcu


 W cieniu

 W cieniu

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :) Jak tylko odwiedzę Golden Rose, przyjrzę mu się z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy na żywo będzie wyglądał tak jak na monitorze. Moje odwieczne pytanie ;)

      Usuń
  2. Ojej ale piękny kolor! Nie mniej piękne paznokcie :) Idealnie pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam, aż napiszesz, że jest bezproblemowy :P Kolor bardzo mi się podoba :) Przy najbliższej wizycie w Golden Rose 'czapnę' go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z punktu widzenia fanatyczki wzorków i miłośniczki przykrywania wszystkiego porządną warstwą Poshe to nawet te z którymi nie do końca się dogadywałam są warte capnięcia za te 4,90 ;)

      Usuń
  4. Oj to muszę wypróbować kolejne lakiery z tych co sobie kupiłam, skoro piszesz, że bezproblemowy, bo z dwoma kolorami z tej serii miałam problem smużenia i na razie je odłożyłam , zobaczymy jak będzie z innymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać lakier lakierowi nierówny, nawet w jednej serii. I tak te problemy ze smużeniem nie przebijają pewnie tego co wyprawia China Glaze Flip Flop Fantasy, którego i tak uwielbiam za kolor. Czasem warto pocierpieć ;)

      Usuń
  5. Wygląda slucznie ale nie jest to moj kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham fiolety na pazurkach a lakiery GR uwielbiam szczególnie serię Rich Color :) Z tej serii nie miałam jeszcze lakieru ale na pewno jak tylko na nie trafię wypróbuję jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że trafisz na zacny egzemplarz :)

      Usuń
  7. Piękny kolor! :) Uwielbiam takie odcienie, zaraz po niebieskościach fiolet to mój ulubiony kolor, ale jakoś na swoich paznokciach za nim nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tak mam z delikatnymi różami i wszelkimi turkusami ;)

      Usuń
  8. Ale piękny kolor <3 chcę go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam, ale na szczęście drogi nie jest ;)

      Usuń
  9. Mam właśnie ten kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałaś, że wygląda na żywo inaczej, więc przyjmuję, że udało mi się go w miarę dobrze pokazać :)

      Usuń
  10. a ja właśnie poluję na taki odcień fioletu ;) ciekawi mnie a seria, kocham lakiery GR, więc myślę, że te również się u mnie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym konkretnym numerem nie powinnaś mieć raczej problemu :)

      Usuń
  11. Ciekawi mnie ta seria, ale jeszcze jej u mnie nie widziałam (nie ma u mnie stoiska GR i ich lakiery mam tylko w małej drogerii) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w końcu i do takich małych drogerii trafią. Na stoiskach GR już w każdym razie widziałam :)

      Usuń
  12. Ślicznie wygląda :) Tak szczerze to przydałby mi się taki kolorek do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.