środa, 17 lutego 2016

Zuziowym okiem

Łapka Koteczki!
Dzisiaj jest Światowy Dzień Kota, więc na blogu kociego świra musiał pojawić się kot lub koci mani.
Świr, czyli Kaśka, obecnie ma lenia, chociaż ona twierdzi, że ciężko pracuje. 
Dlatego kociego mani nie będzie. 
Ale będzie coś o wiele lepszego, czyli Wasza ulubiona Zuzia.
Kaśka ostatnio ciągle mówi, że chce się ze mną zamienić i to ja mam chodzić do pracy, 
a ona będzie w domu siedzieć i się obijać. 
No wiecie cooooo... przecież ja całymi dniami ciężko pracuję. 
Czuję się niedoceniona i muszę coś zrobić, żeby skończyć z tymi pomówieniami.
To wcale nieprawda, że tylko śpię i wołam o jedzenie. 
Sami popatrzcie jaka ostatnio jestem zarobiona.

 Zacznijmy od tego, że pomagam Kaśce w robieniu zdjęć na bloga. 
Przecież każdy wie, że butelka lakieru wygląda sto razy lepiej z kotem w tle.

 A tutaj sprawdzam czy Kaśka dobrze światło do zdjęć ustawiła.

 Jak każdy porządny kot dbam o przetwarzanie domowych odpadów.

 Urządzam darmowe koncerty kociej muzyki dla sąsiadów.

 Kibicuję człowiekom w nowych zaiteresowaniach. Nawet im kredki ząbkami próbuję ostrzyć.

 Sprawdzam czy ludziowe siedziska są w dobrej formie.

 Robię za ozdoby parapetowe.

Profesjonalnie pozuję do zdjęć, żeby było co na Instagrama dodawać.

 Sprawdzam stopień napalenia w piecu kaflowym i w razie potrzeby włączam alarm.

 Cierpliwie znoszę próby nowego aparatu fotograficznego.

 Dalej cierpliwie znoszę Kaśkę z aparatem.

 Nasłuchuję co w domu i u sąsiadów piszczy.

 Wypatruję zagrożeń w postaci much, biedronek i innych wielonożnych stworzeń.

 Przepowiadam przyszłość. 
Nie moja wina, że ludzie nie potrafią po kociemu i nie mam im jak tej wiedzy przekazać.

 Wprowadzam w domu spokój i relaks dając się podziwiać.

 Mam oko na wszystko. Wiadomo, że z góry lepiej widać.

 Pilnuję domu tak, że mysz się obok mnie nie prześliźnie.

Chyba nic więc dziwnego, że czasem muszę odpocząć po tych wszystkich ciężkich pracach.

A do tego wszystkiego właśnie napisałam posta. 
Może teraz w domu zrozumieją, że jestem bardzo zajętym kotem.
Pora się żegnać, muszę jeszcze sprawdzić miękkość poduszek zanim się ludzie spać położą.
Pozdrówcie swoje kociaki.

XOXO 
Zuzia

PS. Psy też pozdrówcie i powiedzcie, żeby się nie martwiły, bo ich święto będzie 1 lipca.
Ciekawe czy inne zwierzaki też mają swoje święta.

22 komentarze:

  1. Najpiękniejsza blogerka w całym internecie!
    Teraz to już jestem pewna, że mój dzisiejszy koci manicure nie ma szans z taką pięknością <3
    A teraz Zuziu, proszę, zapytaj swojego człowieka czym zdjęcia doświetla i jak to oświetlenie ocenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek przeprasza, że dopiero teraz odpowiada. Mówi że ma coś w tym stylu Zestaw Powerlux. Niestety na żarówie oznaczenia dawno temu się starły i nie wie jakie ma dokładnie parametry :(

      Usuń
  2. hehe, dawno nie było tu wpisu Zuzi :) Zuzia jako osiedlowy bodyguard <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najsłodszy wpis jaki dziś czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta Zuzia - taka słodka i taka pracowita ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak, kot mojej siostry też lubi siedzieć na parapecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuśka, powiedz swojemu człowiekowi, żeby ci poluzował trochę to brzemię i ulżył z tymi obowiązkami! No, ileż można na jednego kota zrzucać, sama przyznaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek mówi, że on jeszcze więcej robi, żebym miała co jeść i muszę żarełko odpracować ;_;

      Usuń
  7. EJ NO! NIE MOŻNA TAK KOTA WYKORZYSTYWAĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka śliczna Zuzia :D miauuu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 Zuziu, robisz podobne miny jak moja Bułka :D Przesyłamy pozdrowienia, Bułka właśnie pomaga mi malować paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna! Ja się do tego smrodu nie zbliżam nawet :O
      Pozdrowienia dla Bułeczki :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.