czwartek, 22 września 2016

Jesienne sowy

Jako, że nastała jesień jesienny mani wydaje się zdecydowanie na miejscu. Robiony co prawda w lutym, ale nie czas się liczy tylko klimat ;)
Na tradycyjną warstwę odżywki Peggy Sage nałożyłam po dwie warstwy Orly ~ FlickerColour Alike ~Typografia~ L, które utrwaliłam warstwą Poshe. Stemple to wzory z płytki z AliExpress o symbolu STZ-L012. Do ich odbicia użyłam lakierów Colour Alike ~ 22 B. a Scary Pumpkin i Essence ~ 002 Stamp me! Black. Całość utrwaliłam warstwą topu przy okazji montując na palcach serdecznych pomarańczowe cyrkonie.









20 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny pomysł z tym manicurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jesienna kolorystyka. Super sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sowy :) I muszę sobie sprawić ten lakier Orly.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne :) ten kolor tak mi się jakoś skojarzył z halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł i Halloweenowa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful color and design,nice creativity,thanks for sharing.

    Silver Trading Calls

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny mani

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, jeśli lubicie koty i chciałybyście wygrać mascarę Estee Lauder w moim pierwszym konkursie, zapraszam! PS. Koty są naprawdę urocze;)
    http://testujzkotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej! :) Bardzo lubię Twoje posty! Powiedz mi co sądzisz o łykaniu kolagenu na poprawę paznokci? Czy próbowałaś takiego sposobu? http://www.proto-col.pl/ tu znalazłam całkiem fajny kolagen, ale sama nie wiem czy kupować. Poradź! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki :) Skóra dłoni też ładnie nawilżona. Ja musiałam uzdatnić wodę filtrem prysznicowym z systemem kdf żeby moje dłonie wróciły do równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super zdobienia :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.